9 Şubat 2010 Salı

Gazetelerin Cumartesi Eki Kıvamında...

Hafta sonları evde canınız sıkıldıysa size üniversite yıllarında sıkça gittiğim mekanı tavsiye edebilirim. Mezun olduktan sonra da giderdik de uzun zaman olmuş gitmeyeli...

Müzik türünü değiştirmişler. "Metal metal nereye kadar, artık yaşlandık kafamız almıyor." diyorsanız, "Bu mekana tekrar uğrayın." derim. Rock'n'roll türünde müzik yapan Ters Yön adlı grup, oldukça sağlam bir repertuara sahip...

Ondan sonra çıkan Melissa & Record adlı grup ise pop coverlarından oluşan bir repertuarla karşımıza çıkıyor. Hatun sahnede gayet güzel duruyor, iyi de dans ediyor; ama gel gör ki sesi çok tiz. Bazı şarkılarda kulağınızın tırmalandığını hissediyorsunuz. Bence sahneye çıkış saati bakımından yer değiştirirlerse çok daha güzel olur mekan için.

Rock'n'roll yapan bir grup neden sonra çıkmaz hala anlamış değilim. Bu düşüncemizi de istek kutusuna yazarak belirttik zaten. Ayrıca gecenin ilerleyen saatlerinde sigara içmenize de izin veriyorlar ki çok da güzel oluyor.

Başlığa ve içeriğe bakarak film ve kitap tavsiyesinde de bulunmam gerekiyor sanırım. 3 hafta önce izlediğim Gölgesizler filmini tavsiye ederim. "3 Hafta önce izlediğin filmi niye şimdi tavsiye ediyorsun?" diyebilirsiniz. Sorgulayan insanlara saygı duyarım. Filmin senaristi ve yönetmeninin söyleşisini izledim de o yüzden. Kitapta birçok konunun ele alındığını; ama kendisinin bu birçok konudan politik olanın üzerinde durduğunu söylüyor Ümit Ünal... Sanırım kitabı ve filmi ayrı ayrı incelemek gerekiyor.

Bu arada bir arkadaşımın, Playboy Late Night adlı gösteriye 12 tane özel davetiyesi olduğunu, gösteriden 2 gün sonra söylemesi içime evlat acısı gibi oturdu. Bi' de üstüne davetiyeyi verip, "Gittim diye hava atarsın." diyerek sıçtım üstüne de sıvadım tarzındaki davranışını hiç onaylamıyorum. Playboy güzellerini artık bir gün olur da Amerika'ya gidersek izleriz. Maddi ve manevi zararsın bea arkadaş... Peh! Arkadaş seçimlerimi gözden geçirme planımı acilen devreye sokmam lazım...

Ayrıca Pes 2010 alışık olduğumuzun dışında bir oynanışa sahip. Neyse ki yıllar öncesine dayanan bir alt yapımız var. Giggs ile çektiğim o harika şutun iki direkten dönmek yerine, ağlarla kucaklaşması gerekiyordu lan...

Bu da haftanın diyaloğu olsun:

Turhan: Şu sol taraftaki grupta bir tane Avarel var, gördün mü?

Ben: Görmem mi...

Turhan: Geçenlerde Daltonlar'ı saymaya kalktım. Joe ve Avarel' de tıkandım. Sonra aklıma Joe, Hansel, Gretel ve Avarel geldi...

Ben: Ahahahaha... İyiymiş. Sanırım Joe, Hansel, William ve Avarel'di.

Turhan: Hansel kesin var diyorsun yani?

Ben: 4. yü hatırlayana kadar yerini koruyor, evet!

Turhan: Neden Gretel değil de Hansel?

Ben: Erkek ve sırasına uygun olduğu için...

Ertesi gün Hansel işten kovuldu ve yerine olması gerektiği gibi Jack getirildi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder