3 Şubat 2010 Çarşamba

Güncel Müncel, Özlem Mözlem, Tavsiye Mavsiye...

Bugün aklıma geldi. Veletken bakkaldan aldığımız Turbo sakızlarının kokusunu özlemişim. Hani şu araba resimleri çıkan sakız...

Sonra kurumuş yaprağa bastığımda çıkan çıtırtı dolu sesi de özlemişim. Uzun süredir bütün yapraklar ıslak... Yani bastın mı ses çıkmayanlardan.

Sonra Kate' i özlemişim. Gerçi bu özlemimi şu anda inmekte olan bölümü izleyince gidereceğim sanırım. Ama bir turbo sakızı kim alacak bana ya da ayaklarıma kim serecek kurumuş yaprakları?... Peh...

Haber izlemeyen bir adamım... Çünkü günlük küfür etme ortalamamı en çok yükselten şeylerden biridir haber izlemek ya da gazete okumak.

Neyse uzun bir aradan sonra gündüz vakti Cnbc-e'yi açtım... Enerji bakanı ile Amerikan Büyük Elçisi'nin ortak açıklaması vardı. Çok sevdiğim ironi kelimesinin tam karşılığını gördüm resmen...

Sayın Elçi (Böyle seslenmiyorlar mı bunlara?) açıklamasının bir kısmını sanırım Türkçe yapacaktı. Bunun için asistanına birkaç soru sorarken, tipine edecek söz dahi bulamadığım tepeden inme Enerji Bakanı aynen şunu söyledi: "Sayın Büyük Elçimizin Türkçesi çok... development."

Çok sevdiğim ironi kelimesinin karşılığını ne kadar alsam da bu basın açıklamasından, küfür etmemi engelleyemedi bu tatmin duygusu... Hatta içimden geçenleri iç ses olarak aynen aktarıyorum: *Tipini tanımlayacak tek kelimem bile yok. Ama seni bakan yapanın; seni bakan yapan kişiyi oraya getirenin ben beynini...* Neyse vicdanım yine el vermedi, gerisini getiremedim. Telaffuz ederken güzel oluyor da yazıda küfür pek hoş durmuyor bazen...

Fark ettiğim bir diğer şey de uzun süredir Manchester United maçı izlememiş olmam... Neyse ki bu özlemimi bu hafta giderdim. Arsenal ile oynadıkları maçı izlemenizi tavsiye ederim. Özellikle de bizim ligimize kaliteli diyen kişiliklerin izlemesini isterim. Atılan her gol mükemmeldi. Özellikle de M.United'ın (bizim) attığı goller ders niteliğindeydi. Sonra bir de Deportivo – R.Madrid maçında Guti'nin, Benzema'ya attırdığı golü izleyin.

Üzerine öğrendiklerinizi pekiştirmek amacıyla S.Gijon – Barselona maçını izleyin. Sonra kalite anlayışınızı tekrar gözden geçirin. Hea, bu arada Arsenal – M.United maçı ilk kez üç boyutlu olarak yayınlandı. Biz daha doğru dürüst HD yayına geçememişken, adamlar üç boyutlu yayın yapıyorlar. Hazır kalite olayını düşünürken ve eliniz değmişken, şu yıllardır ağzımıza sakız olan "Türk’ün Gücü" meselesini de gözden geçirin...

Çok pis içimi döktüm lan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder