19 Nisan 2010 Pazartesi

Absürd İstekler Listesi...

Aşağıda şahsıma ait olan istekler listesi, bazı yerlerde spoiler içerecek davranışlarda bulunabilir...

*Bu saçma sapan listeye de kişi muamelesi yaptın ya ne diyeyim sana?* Başlama lan yine...

Neyse "Kim korkar spoilerden?" diyorsanız devam edin. Olacak olanlardan sorumlu olmadığımı da belirteyim...

- Önce bir ışın kılıcı; kullanmayı öğrendikten sonra da gücün karanlık tarafına geçmek istiyorum.

- Plüton'un, kendisini dışlayan Nasa'ya dava açmasını istiyorum; haksız bulunursa da göktaşı kılığına bürünüp dünyaya çarpmasını istiyorum. Öyle elementlerle falan da karşı koyamayalım. Direkt çatadant diye çarpsın. Maksat değişiklik olsun. Hem Plüton da intikamını almış olur.

- Hiçbir şey yapmamama rağmen 70 milyonun benle gurur duymasını istiyorum.

- Old Trafford'da bir Manchester United maçı izlemek istiyorum.

- Chris Cornell'ın Timbaland ile birlikte çıkardığı son albümünü dinlediğim için bana laf söyleyen, üstüne benimle birlikte şu şarkıyı(#1) dinleyen arkadaşlarımın derhal benden özür dilemesini istiyorum.

- O'nu istiyorum. O'nun kim olduğunu bilmiyorum... 2. tekil şahıs da olabilir, 1. tekil şahıs da... Belki de 3. tekil şahıs olarak varlığını devam ettiriyor da olabilir. Lost'un 11. bölümünü izledim, özendim... Herkesin varolduğundan emin olduğu ve aradığı bir O var. Belki, onların nükleer bomba patlatarak değiştirmiş olduğu hayatları gibi benim de Japonya'da patlatılan bombalarla birlikte değişen bir hayatım vardır. Ulen Amerika, iş çıkardın başıma...

- Lynch filmlerini arka arkaya izleyip bir hafta kendime gelememek istiyorum.

- Bir hatunun gelip, "Gidelim buralardan; biraz birikmişim var, yeter bize." demesini istiyorum.

- Chris Cornell, Jim Morrison, Eddie Vedder gibi şarkı söyleyebilmek ve John Travolta gibi dans edebilmek istiyorum.

- Anarşi ve kaosun hakim olduğu yeni bir dünya düzeni istiyorum.

- Canlı canlı bir dünya kupası izlemek istiyorum.

- Uzaylılar tarafından kaçırılmak istiyorum. Mümkünse insan olmasınlar.

- Tuttuğum takımda beyni olan ve kültürlü futbolcular görmek istiyorum.

- Jeux D'enfants'taki gibi betona gömülmek istiyorum; ama yalnız olayım... "Bir baltaya sap oldum." demektense, "Bir binaya temel oldum." demek daha havalı duruyor.

- Teknolojinin ilerlemek yerine gerilemesini istiyorum. Çok daha ilginç olacağı kesin.

- Kendi söküğünü dikebilen bir terzi olmak istiyorum.

- Facebook'ta önerilen arkadaşlar listesinde K.İskender'i görünce garip oluyorum. Onunla kavga ettiğimiz günlere dönmek istiyorum. En azından bir atraksiyon oluyordu.

- Bir karıncayı incitmek istiyorum.

- "Carpe diem" diyen adamla konuşmak ve birkaç sorumu cevaplamasını istiyorum. Cevaplardan tatmin olursam, kendisinden özel ders almak istiyorum.

- Tıbbın süpersonik bir şekilde gelişmesini istiyorum.

- Şirinleri görmek istiyorum.

- Bazı şarkıların, filmlerin, dizilerin yasaklanmasını istiyorum. Her iki anlamda da...

- Zaman makinasının artık bir an önce icat edilmesini istiyorum.

- Alkollü bir geceyi takip eden güne, sanki hiç içmemiş gibi devam etmemi sağlayacak bir ilaç istiyorum. Yan etkisi olmasın, doğal olsun. Adı da ertesi gün hapı olsun. Telif yerine, hayatım boyunca ücretsiz kullanma hakkı istiyorum.

- Tarantino'nun beni eğitmesini istiyorum.

- Rocky gibi "Acı yok." diye bağırmak istiyorum.

- John Connor'ın artık ölmesini istiyorum.

- Karma'nın biraz da beni görmesini istiyorum.

- Ruhumu şeytana satmak istiyorum.

- Doğduğum gün ölmek istiyorum.

- Fatih Terim'in haftada bir İngilizce basın açıklaması yapmasını istiyorum.

- Tek kanallı dönemi geri istiyorum.

- Otobüslerdeki imdat çekiçlerinden birini evime istiyorum.

- Önce Meksika'ya, sonra Küba'ya, Arjantin'e ve Brezilya'ya gitmek istiyorum.

- Bir gün dolmuşa binip ineceğim yere yaklaştığımda "Mutlu mesut bir yerde!" dedikten sonra şoförün yüzünün alacağı şekli ve nerede indireceğini görmek istiyorum.

- Bir şeyleri sorgulamak ile mutluluk arasındaki ters orantıya bir çare bulunmasını istiyorum.

- Ayakkabı konusunda kolay beğenen biri olmak istiyorum. Mümkün gibi durmuyor bu... O zaman Adidas'ın Star Wars serisinin acilen ülkeye giriş yapmasını istiyorum.

- 140 karakterle kendimi ifade ettiğim Twitter hakkında komplo teorileri üretmek istiyorum.

- Lost'ta da çok sık geçen "Olan olmuştur." cümlesini rahat bir şekilde söyleyebilmek istiyorum.

- Çocukluğuma inip oralarda takılmak istiyorum.

- Şöyle(#2) bir olaya kalkışmak istiyorum.

- Bundan 5 yıl sonra kendimi 5 yıl önceki halimde görmek istiyorum.

- Hiç tanımadığım insanların olduğu hiç bilmediğim bir yere yerleşmek istiyorum. Onları da tanıdıktan sonra oradan da gitmek istiyorum.

- Hiç oynamadan şans oyunlarından birini kazanmak istiyorum.

- Groundhog Day'daki Phil Connor gibi "Farklı olan her şey iyidir." cümlesini kurabilmek istiyorum.

- Atmadığım için ileride pişman olacağımı bildiğim adımları, atarsam daha da pişman olacağımı düşündüğümden dolayı atmadım ve atmamaya da devam ediyorum... İçinde bulunduğum bu paradoksu çözmek istiyorum...

- Şans, zaman gibi kavramların kafamda yarattığı soru işaretlerinden kurtulmak istiyorum.

- Cehalet mutluluksa bünyemin buna uyum sağlamasını istiyorum.

- Ya da hepsini siktir ettim. Tek istediğim hayatın böyle(#3) olması...



Not:


#1: Timbaland & Nelly Furtado & Soshy:
Morning After The Dark

#2: Kaçak: Koymaz

#3: Kaoma: The Lambada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder