3 Nisan 2010 Cumartesi

Buradan Buraya; Şuradan şuraya; Oradan Oraya...

- Aylar sonra ilk kez 8:30'ta kalktım. Gün hala bitmedi; şaka gibi... Bugün, hayatımın kırılma noktası olsa ya...

- Kuaförümün... *O ne lan. Kırk yıllık berber, ne zamandan beri kuaför oldu? Tuvalete giderken de lavaboya gidiyorum de de tam olsun.*... Bu sefer haklısın. *Her zamanki gibi.* Peh...

Berberin yanındaki iddaa bayiinin önündeki masada *Tamlamaya bak bea!* Dr. Gregory House'u otururken gördüm. Harıl harıl iddaa kuponu yapıyordu. İçim ürperdi...

- T.K adlı manken ağzına fermuar çekmiş. Fermuarı açınca ne çıkacak çok merak ediyorum. Yalan lan! Merak falan etmiyorum.

- Mahalle arasındaki bir kafenin önünde motorları ve modifiye arabalarıyla kız tavlamaya çalışan silüetler gördüm. 60'lık bir amca edasıyla, "Bu gençlik nereye gidiyor?" diye düşünmeden duramadım.

- R.T.E "Ben de Kunte Kinte idim." diyerek din propagandasından sonra ırkçılığa da el atmış ki bu daha vahim bir durum. Bize "hayırlısı" demek düşer. Sonuçta alnımıza ne yazılmışsa o...

- M.D, Ankaragücü-Beşiktaş maçından sonra, Bursaspor'u destekleyen Ankaragücü taraftarından yola çıkarak “Men Dakka Dukka!" (Kötülük eden kötülük bulur.) demiş.

İçimizdeki İrlandalılar'dan sonra yeni bir özdeyiş katmış bünyemize. Anadolu takımlarının birbirini desteklemesinden daha doğal ne olabilir ki? Düşünmek lazım. Ben niye düşünüyorum; Mustafa Hoca düşünsün...

- Kurban'ın son albümü çıktı. Ülkemizin en sağlam grubudur kanımca... Tool sevenlerin daha bir seveceğini söylüyorlar.

Ayrıca İfrit şarkılarında şeytandan bahsediyorlarmış. Bu aralar sahip olduğum ruhumu şeytana satma düşüncem, içlerine doğmuş demek ki... Albüm alınası, dinlenilesi ve dinlettirilesidir.

- N.K adlı manken "Evlenmezsem B planım hazır." demiş. Ne şanslıymış ki bir B planı var; olmasaydı ne yapardı diye merak etmekteyim. Yalan değil, cidden merak ediyorum.

- Barney Stinson'ın The Playbook adlı kitabını şiddetle istiyorum.

- Inside adlı kısa filmi izleyin. Bir tık kadar yakınınızda. Cidden sağlam bir 5 dakika yaşatıyor. Kısa ama kendini izlettiriyor.

*Dur lan! Bunu uzun metraj için söylemiyor muyduk?* Pardon, yanlış oldu!

- 1000 kadar tekel işçisi, 7000 kadar polisin direnişiyle karşılaşmış Ankara girişinde... Gelin İzmir'e; burada yapın eyleminizi... Karışan eden de olmaz.

Resmi kayıtlara göre 3 milyon, resmi olmayan kayıtlara göre de 4 milyon kişi de destekler sizi... 1'e karşı 7 polis diye bir şey de kalmaz. Tavsiye edilesi...

- Slash'ın yeni albümü çıktı. Albümde Slash'e Iggy Pop, Ozzy Osbourne, Chris Cornell gibi abiler eşlik ediyormuş. Tapılası...

- Bir Galatasaraylı olarak, Volkan'ın geçen maçtaki, iki loblu organıyla topu istop etmesini yadırgamıyorum. Hatta gayet esprili bir hareketti. Volkan gibi bir adam için fazla zekiceydi de diyebilirim.

*Dedin bile.*

Leo Franco ıslıklanırken o hareket yanlışmışmış. Taraftar kendi oyuncusunu düşünmüyorsa, rakip kaleci ne yapsın. Bir de özür dilemiş sanırım. Ben olsaydım dilemezdim.

- Heath Ledger'ın ölümüyle yarım kalan filmini tamamlamış Terry Gilliam... Adamın şansıyla dehası ters orantılı resmen. Ama takdir edilesidir Terry Abi... Fragman ve Terry ismi, The Imaginarium of Doctor Parnassus'un görmeye değer bir film olduğunu gösteriyor.

Johnny Depp ve Jude Law da cabası...

*Colin Farrell da varmış.* Siktir et Colin'i... Gitsin yarım kalan telefon konuşmasını tamamlasın o...

- Yıllardır filmlerde rol alan, tiyatro oyunlarında oynayan Selçuk Yöntem'in, Aşk-ı Memnu'nun Adnan'ı olarak anılması ne kadar içler acısı bir durum. Benim intihar sebebim olabilirdi. Ayrıca dizideki esas oğlanın, amcasının omzunda bıraktığı timsah gözyaşlarının hastasıyım... Erkan Can'ın da yıllarca Mahallenin Temeli olarak anılması içimi acıtırdı. Sanırım artık acıtmıyor.

- Amerikalılar, 8 yıl aradan sonra ülkelerinde konser verecek olan Sezen Aksu için "Fransız olsaydı, bir Edith Piaf olurdu." demiş. Biz de Amerikalılar ne derse odur!

- Geçenlerde otobüsteyken gördüm: Ergenekon Partisi kurmuşlar. Demek ki yeryüzünde canı sıkılan, hayatında heyecan arayan tek insan evladı ben değilmişim.

- İki üst sokakta Kavak Yelleri'ni çekiyorlar. Bu kadar azimle çalışan bir ekipten, nasıl bu kadar boktan bir şey çıktığını anlayabilmiş değilim. Gerçi anlıyorum da anlamamazlıktan geliyorum.

- Lost'un senaristlerinin şarapçı olduğunu anladım. Koskoca 5 sezonu, 6. sezonda şarap mantarı diye kakaladılar. Neymiş?.. Ada aslında şarap mantarıymış. Peh...

- Chuck'ın son sezonunu bayılarak(!) izliyorum. Resmen Sarah Walkerımı gözümde bitirdiler. Ağlak bir hatun oldu çıktı; hani nerede o yabani, duygusuzmuş gibi görünen Sarah Walker? Hele o çakma superman olan Shaw gerizekalısına tam uyuz oluyorum. Neyse sakinim, sövmeyeceğim... Son bölüm iyi gibi dursa da 1. ve 2. sezonu özledim cidden...

- Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı, Avrupa Şampiyonlar Ligi Dörtlü Finali'nde finale kalmayı başardı. Umarım şampiyon olurlar. Ligde ve müsabakalarda sanırım maç kaybetmediler. Bu tarz efsanevi takımları, renkleri ne olursa olsun seviyorum. Hep destek, tam destek...

- Yaprak Dökümü adlı dizide Femme Fatale rolündeki kadını öldürmek kimsenin aklına gelmiyor mu; yoksa kimse elini taşın altına koymak mı istemiyor?.. Ben seve seve gönüllü olurum bu iş için...

- Kurtlar Vadisi'nde ceketle adam döven Polat'tan gazeteyle ya da mecmua ile de aynı başarıyı yakalamasını bekliyorum.

*Mecmua mı?.. puhahahaha...* Gözüm görmesin lan seni! Toz ol derhal...

- Burcuma göre bu aralar benim için 2+2=5 imiş.

- Şahan Gökbakar'ın artık bu ülkeyi terk etme zamanının geldiğini düşünüyorum. Ya da o kalsın ben terk ederim lan...

- Hastası olduğum Eyvah Necdet benim için bir kerelik hayat verse ya şu cümleye: "Kedilerle fareler arasındaki aksiyon ve duygu yüklü oyunu bilir misin Züleyha?"... Cümleyi kurdum kurmasına da öyle duruyor bir köşede. Alsın kullansın. Telif falan da istemiyorum...

- Şeytan ile tanrı arasındaki çekişme çocukluklarına dayanıyormuş. Biri ötekine silgi atmış; diğeri de ötekinin saçını çekmiş. Belki de hoşlanıyorlardı birbirlerinden kim bilebilir ki?..

- Son zamanlardaki favori klibim bu(#1)... Niye öyle bir atmosfer seçme gereği duymuşlar ki? Bir yerde de eller havaya moduna giriyorlar; işte orada çelişkili duygular içerisine düşüyorum.

- Ali Kırca'nın sunduğu haberler nedense hiç inandırıcı gelmiyor. Özellikle arada yaptığı duygu yüklü(!) konuşmalarda istemsiz bir şekilde kahkaha atıp, "Hadi len!" diyorum. Evet, yapıyorum bunu...

- Hayatımda bu zamana kadar dilencilere verdiğim paradan daha fazlasını sokak çalgıcılarına vermişimdir. Cidden seviyorum onları ama dolandırıcı olmayanlarını...

-Ricky Martin eşcinsel olduğunu açıklamış. Zamanında kendisini, bana tercih eden hatunların yüz ifadelerini görmek isterdim bu açıklamadan sonra...

- Vakt-i zamanında "Müzikte 7 nota var; daha farklı ne yapabilirsiniz ki?.." diyen Serdar Ortaç'ı öldürsek, hayatlarını müziğe adamış insanların ruhlarını özgür bırakabilir miyiz acaba?

- Acaba ne boktan kelimedir arkadaş...

- Fark ettim ki en sevdiğim köşe yazarı Kanat Atkaya imiş...

- Duyduğuma göre çarşı bana karşıymış...