29 Mayıs 2011 Pazar

10 in 1...

Niye onu bir arada demediğimi ben de bilmiyorum. Böyle kulağa daha bir hoş geliyormuş gibi... İngizlice özentisi olan bir insan evladı değilim; ama böyle daha bir havalı durduğu kesin...

Bu yazıyı fazla uzatma niyetinde değilim. Şayet saatin 06:06 olduğu şu anda son bir sigara içip, yatma düşüncesi dolanıyor beyin kıvrımlarım arasında...

Bu blogun kesin başlama tarihi: 16.06.2010... Deneme amaçlı kısa bir yazıyla başlamıştım. 18 gün sonra da tam 1 sene olacak. Ama şu anda baktığınızda bu tarihten önce de yazılar olduğunu göreceksiniz.

Bu blogu açtığımda, daha önce başka bir sitede yazdığım yazılardan bir kısmını aktarmıştım. Yazıları bir çatı altında toplamaktı amacım. İtiraf etmek gerekirse yeni yazı yazmaya üşendiğim zamanlarda da oradan bir yazıyı yayınlıyordum. Geçen gün şöyle bir baktım ki 9 tane yazıyı yayınlamamışım.

Açıkçası nedenini tam olarak bilmiyorum. Ama onların da bu çatı altında olması gerektiğine ve bu yüzden de geçen sene yazdığım tarihlerine göre burada yayınlamaya karar verdim.

Şimdi size bir güzellik yapıp o yazıların linklerini vereceğim kronolojik sıraya göre... Ahanda buyrun:
  1. Film Dediğin Uzun Olur Lan!
  2. Güncel Müncel, Özlem Mözlem, Tavsiye Mavsiye...
  3. Gazetelerin Cumartesi Eki Kıvamında...
  4. Happy - Go - Lucky
  5. Gazetelerin Pazar Eki Kıvamında...
  6. BuradanBuraya; Şuradan Şuraya; Oradan Oraya...
  7. Absürd İstekler Listesi...
  8. İpek Böcüğü...
  9. Interstate 60: Episodes of The Roads...
  10. Vicdanım Kesinlikle Rahat; Ama Beni Rahatsız Eden, Bir Vicdanımın Olması...
10. sıradaki yazı daha önce burada yazdığım fakat sonra üzerinde oynarım düşüncesiyle yayınlamadığım, beklettiğim bir yazıydı. O kadar çok bekletmişim ki unutup gitmişim. Peki üzerinde oynadım mı? Tabi ki de hayır... Ama şöyle tekrar okuyunca kafam güzelken yazdığım ve oynanmaya gerek olmadığı kanısına vardım. O zaman gündemdeki kedi olayı üzerine yazdığımı belirteyim...

Diğer yazılardan bir kısmı da geçen sene gündemdeki olayları falan kapsıyor. Belki de yayınlamama nedenim budur...

"İyi okumalar!" diyerek sizi listeyle baş başa bırakıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder